Články

Bronz pro spot Land of Stories

9/3/2015, 17:11 | Redakce
Štítky: Analýza

Třetí místo získal propagační film Czech Republic. Land of Stories v soutěži Golden City Gate, která je od roku 2001 součástí veletrhu ITB. Více

Česko dnem a nocí

15/8/2014, 17:47 | Redakce
Štítky: Názor

Série časosběrných videí z nejzajímavějších míst Česka je nyní k dispozici na videokanálu naší zahraniční prezentace. Více

Zadání pro tvorbu nových národních produktů

9/8/2014, 18:34 | Redakce
Štítky: Analýza

Cesty za poznáním, Cesty krajinou a Cesty za zdravím - stěžejní témata, která reprezentují turistickou nabídku Česka v zahraničí, dostávají svou obdobu v nově se tvořících produktech cestovního ruchu. Více

Kampaň Česko: země příběhů na shortlistu IEA

19/2/2014, 9:12 | Redakce
Štítky: Názor

Kampaň, kterou loni na podporu příjezdového cestovního ruchu realizovala agentura CzechTourism, se dostala na shortlist soutěže Internet Effectivness Awards. Ta oceňuje efektivní a funkční řešení pro nejlepší on-line kampaně. Více

Česko očima jeho návštěvníků

30/10/2013, 20:44 | Redakce

Od osobností k destinacím a od nich k návštěvníkům samotným. Příběhová linie turistické prezentace se příští rok posune opět dál.Jedním z prvních nositelů inovovaného sdělení se stanou právě připravované spoty. Více

CzechTourism vyhlašuje tendr na televizní spoty

4/7/2013, 14:58 | Redakce

Převést ideu Česka: země příběhů do filmového vyprávění bude úkol uchazeče, který uspěje v otevřeném tendru agentury CzechTourism. Nabídky lze předkládat až do konce července.  Více

PIAF: bronz pro nový vizuální styl

27/5/2013, 17:55 | Redakce

Z mezinárodního festivalu PIAF si odvážíme bronz! Nový vizuální styl turistické prezentace České repubilky získal ocenění v kategorii Stát a veřejní zadavatelé. Více

CzechTourism s novou příběhovou kampaní

25/4/2013, 17:23 | Redakce

Česko je zemí neobyčejných příběhů, které stojí za to vyprávět a prožívat, s tímto sdělením odstartovala v dubnu nová kampaň agentury CzechTourism. Jejím cílem je do Česka přilákat movitější klientelu se zájmem o poznávací turistiku. Více

Premiéra nového vizuálního stylu na veletrhu Holiday World

8/2/2013, 18:44 | Redakce

Agentura CzechTourism v první den veletrhu Holiday World oficiálně představila svým partnerům a veřejnosti nový vizuální styl turistické prezentace Česka. Ten se bude během letošního roku postupně promítat do veškerých aktivit agentury. Více

CzechTourism mění turistickou prezentaci Česka a chystá dvouletou značkovou kampaň

12/12/2012, 14:46 | Redakce

Česko je zemí příběhů, které stojí za to objevit a prožít. Tato idea se nyní díky novému vizuálnímu stylu destinační značky přesouvá ze stránek marketingové strategie do reálného života. Už od ledna 2013 se s nově pojatými materiály setkají návštěvníci veletrhů nebo webových stránek agentury CzechTourism. Více

První výstupy nového vizuálního stylu

25/10/2012, 18:23 | Redakce

Rok 2012 byl pro agenturu CzechTourism ve znamení zásadních změn. Po dokončení nové marketingové koncepce se zcela nového grafického outfitu dočkají všechny dokumenty a aplikace určené pro komunikaci se zahraničními návštěvníky. Tento přelomový krok v propagaci turistického potenciálu Česka se odrazí také v inovovaném způsobu prezentace samotné agentury. Více

CzechTourism: změna vizuálního stylu se promítne i do tónu komunikace agentury

27/9/2012, 20:45 | Redakce

Práce na nové vizuální identitě destinační značky je i po několika měsících stále dost a v plné parádě se tak představí až začátkem roku 2013. Na oslavu Světového dne cestovního ruchu (World Tourism Day) si ale zaměstnanci agentury nenechali ujít příležitost ukázat, že se na start nové éry opravdu těší… Více

V roce 2013 bude Česko zemí příběhů

21/8/2012, 17:33 | Redakce

Česká republika vstupuje do roku 2013 s inovovanou destinační značkou a novou marketingovou strategií. Na podrobnosti jsme se zeptali generálního ředitele českého turistického boardu Rostislava Vondrušky.  Více

Nový vizuální styl v hledáčku médií

9/8/2012, 15:28 | Redakce

Novému vizuálnímu stylu Česka jako turistické destinace se po jeho představení dostalo očekávané pozornosti. V souladu se svým konceptem rozdělil veřejnost mezi „likery“ a „dislikery“. Médiím a odborníkům se ale inovativní prezentace Česka líbí, jak to vyplývá i z příspěvků, které se nám za poslední měsíc podařilo shromáždit. Více

Příběhy z Česka, které fascinují zahraniční novináře

26/7/2012, 17:52 | Redakce

Česká republika se v následujících letech bude prezentovat jako země příběhů. Zahraniční novináři však vyprávějí svým čtenářům příběhy z Česka již delší dobu. Řadu z nich přitom neznají ani mnozí Češi. Nejvíce žurnalisty okouzluje zdejší architektura, moravský venkov nebo lázeňský trojúhelník.  Více

Práce účastníků shortlistu zakázky na nový vizuální styl

10/7/2012, 16:51 | Redakce

Nabídku studia Marvil vybrala hodnotící komise jako nejzdařilejší v tzv. dynamické variantě zpracování zakázky. Podívejte se, jak si se zadáním poradili i další účastníci shortlistu - Aleš Mička (Touch Branding), Konektor, HMS, DDMen a Dynamo design. Více

Další návrhy vizuálních stylů začne CzechTourism zveřejnovat od zítra

9/7/2012, 17:52 | Redakce

Agentura CzechTourism postupně zveřejní všechny návrhy vizuálních stylů šesti grafických studií, které postoupily do druhého kola výběrového řízení na nový vizuální styl Česka. Jako první vám v úterý 10. července představíme soutěžní návrh společnosti HMS – Heyduk, Musil, Strnad graphic design studio.  Více

Česko mění své turistické logo i vizuální styl

28/6/2012, 12:12 | Redakce

Agentura CzechTourism dnes představila nové turistické logo a vizuální styl, kterým se bude Česko propagovat jako ideální turistická destinace především v zahraničí. Ve výběrovém řízení uspělo se svým návrhem grafické studio Marvil.  Více

Nové logo jako výzva

28/5/2012, 16:52 | Redakce

Nastartovat komunikaci destinace novým logem a vizuální identitou není nic neobvyklého, ačkoli proces hledání a nalézání vhodného řešení nemusí být vždy bez komplikací. Podívejte se na ukázky změn log tuzemských institucí, které se propagaci cestovního ruchu věnují. Za několik měsíců sem (doufejme:-) přidáme i novou podobu destinační značky Česko. Více

Marketingová koncepce cestovního ruchu České republiky

18/5/2012, 15:38 | Redakce

Agentura CzechTourism představila novou marketingovou koncepci cestovního ruchu na rok 2012-15. Cílem strategického řízení má být pozice Česka jako excelentní poznávací destinace, která v Evropě patří mezi první zvažované země pro dovolenou. Více

Dostat Česko na mapu

12/4/2012, 11:00 | Idealisti

Když se rozhlaholí Pavarotti, aby pod střechami Paříže oplakával tuberkulózní Mimi, nemyslí nikdo na Čechy, ačkoli La Bohhéme je vlastně češství i bohémství, a to druhé, coby symbol volného a veselého života, by mnohému z nás vlastně lichotilo. Tvrdohlavě se nás totiž drží představ, že jsme svou podstatou mazaní umělci života, obdaření všemožnými talenty – kterým však zbytek světa skrblicky odmítá poskytnout příslušný počet pohlazení.  Více

Rozhovor s Markem Mrázem o novém tendru

2/4/2012, 10:40 | Idealisti

Agentura CzechTourism vyhlásila výběrové řízení na vytvoření nového vizuálního stylu destinační značky Česko. Co bude jeho náplní, přiblížíl ředitel odboru marketingu a strategie Marek Mráz. Více

Jak vytvořit produkt cestovního ruchu? Změnit způsob, jak přemýšlíme!

2/4/2012, 9:14 | Idealisti

Předtím, než se z Moniky Šmucrové stala hoteliérka v Třeboni, pracovala na různých pozicích v mezinárodních reklamních agenturách v Praze. Marketing byl jejím denním chlebem – a takto „postižená“ se pustila do budování a provozování „květinového hotelu“ Romantick. Více

Tři státy, tři identity

2/4/2012, 8:00 | Filip Blažek

Turistická loga států jsou vděčným tématem internetových diskusí. V prezentacích jednotlivých států převládají klišé, ručně naskicované vrcholky hor, k tomu nějaká ta vlnka symbolizující moře či řeky a nejlépe ještě strom (ukázky najdete např. zde). Čím barevnější pojetí a infantilnější písmo, tím lépe. Najdou se naštěstí i výjimky, z nichž tři bych rád představil: Peru, Spojené státy americké a Velká Británie. Více